Законом не передбачено повернення та обмін даного товару належної якості
Відповідно до Закону «Про захист прав споживачів» , компанія може відмовити в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони входять до переліку непродовольчих товарів , що не підлягають поверненню та обміну.
Повернення та обмін товару
Відповідно до ст. 9 Закону України “Про захист прав споживачів”, споживач має право обміняти або повернути товар протягом 14 днів після покупки при виконанні наступних умов:
1. Обміну або поверненню підлягає тільки новий товар, який не був у вживанні та не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей та інших пошкоджень.
2. Товар не збирався і не монтувався, а також збережено його товарний вигляд.
3. Збережена цілісність упаковки товару і вся його комплектація.
4. Збережені ярлики, інструкції та виробничі маркування.
5. Надано накладна, квитанція з оплати, що підтверджує факт покупки товару в нашому інтернет-магазині. Для заміни споживач повинен мати при собі і повернути продавцеві: придбаний товар, чек, накладну, договір, бланк замовлення.
Поверненню не підлягають: уцінені товари, зібрані або пошкоджені після покупки товари,саджанці (без оригінальної упаковки/з пошкодженою упаковкою або вживані).
УВАГА! Також не підлягають поверненню та обміну товари з позначкою “під замовлення”. Кожна деталь такого сорту виготовляється та доставляється під індивідуальне замовлення, у заявленому обсязі. Дякуємо за розуміння!
Замовляйте здорові саджанці прямо зараз і створюйте свій власний сад.